czwartek, 29 listopada 2012

Bardziej mobilnie

To jest pierwszy wpis jaki robię z mojego smartphone'a pisząc na klawiaturze MS Wedge Keyboard podłączonej po Bluetooth. Niby nic specjalnego, bo wiemy, że to możliwe, ale stanowi dla mnie przełom.
Ostatnie miesiące przyniosły zmiany, które wtłoczyły me potrzeby informatyczne w całości na mój telefon ZOPO ZP100. Nie używam już na co dzień laptopa z MS Windows. Pożyczam go od żony, gdy jestem w domu i mam specyficzną potrzebę dla środowiska windows, np. poprawić błąd w kodzie macro.
Ponieważ sporo przemieszczam się pomiędzy domem, biurem, szkołą i innymi lokalizacjami cenię sobie to nowe rozwiązanie. Nie muszę targać komputera.
Postanowiłem też zrezygnować już z usług GG i Messenger oraz używać skype tylko według potrzeb, ale na razie nie odczuwam ich braku.
Mam nadzieję, że ten nowy garnitur aplikacji dobrze się sprawdzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz